• Vissza lehet küldeni a megvásárolt terméket, ha mégsem tetszik?

Amennyiben fogyasztóként élni kívánsz az indoklás nélküli elállási joggal, abban az esetben a terméket és az elállási szándékát tartalmazó “Elállási nyilatkozatot” a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül az alábbi elérhetőségre kell elküldened: Derliss Divat 2330 Dunaharaszti Kinizsi Ltp. 1. 1.em.11. Az elállási nyilatkozat adatait email-ben is elküldheted részünkre. Az “Elállási nyilatkozat”-ot a rendelés során kapott visszaigazoló email-ekben találod. A visszaküldéssel járó költségek a fogyasztót terhelik! Amennyiben a visszaküldendő termékek árát szeretnéd levásárolni más termékre a webáruházunkban, akkor a visszaszállítási költséget átvállaljuk, és cserecsomagként adjuk fel rendelésed. Az elállási lehetőség csak új, nem használt termékre érvényes.

Amennyiben termékcserét kérsz, például méretprobléma miatt, a csomagcsere díja 1.500,-ft, (utánvéttel fizetve +350.-ft). 


  • Hogyan és milyen számlát kapok?

A Derliss.hu webáruház E-számlát használ, amit e-mailben küldünk ki az ügyfeleknek a megrendelés teljesítésekor. FONTOS: rendelésed során pontosan add meg az email címed, mert a számlát és a futárszolgálat értesítőt is email-ben kapod meg! Ellenőrizd a levelezőrendszer SPAM mappáját is. Ha valami oknál fogva nem kaptad meg a számlát, akkor jelezd ügyfélszolgálatunknak, és újraküldjük.


  • Hogyan fizethetem ki a megrendelt termékeket?

A vásárlás során a következő lehetőségek közül tudsz választani:

Utánvétes fizetés
– ebben az esetben a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor. Utánvétes fizetés estén 350 forint utánvét-kezelési díjat számolunk fel.

Előreutalás
– a rendelésed végösszegét el kell utalnod a bankszámlánkra, melyhez a rendszer automatikusan díjbekérő számlát küld, amikor leadod a rendelést. A pénz beérkezése után átadjuk a futárnak a csomagot. A csomag átvételekor már nem kell fizetni semmit.

Bankkártya-Stripe

-a rendelés közvetlenül a weboldalunkon fizethető bankkártyával, a Stripe rendszer segítségével.


  • Mit kell tennem, ha a megrendelés leadása után meggondoltam magam?

Ezt mihamarabb jelezd ügyfélszolgálatunknak lehetőleg telefonon, hogy törölhessük a rendelésed mielőtt elküldjük a csomagot. Ha a vásárlás során előreutalást választottál, úgy 3 munkanapig tudunk várni az utalás teljesítésére, ezután a rendelést töröljük és az érintett terméket visszatesszük készletbe.


  • Hogyan adhatok le rendelést?

A webshop felületén adhatsz le rendelést, amit úgy alakítottunk ki, hogy bárki számára könnyű és egyértelmű legyen a használata. Ha elakadnál a weboldal használata során, keresd ügyfélszolgálatunkat.

Email-ben vagy telefonon nem tudunk rendelést fogadni!


  • Át nem vett csomag (felelősségteljes rendelés)

Át nem vett csomag esetén díjbekérőt küldünk a nekünk okozott költségekről, lehetőséget adva a tisztességes vásárlóinknak, hogy a nekünk okozott kárt megtérítsék. Rendelés leadása után számos folyamat indul el, és több ember végez munkát ahhoz, hogy a csomag sértetlenül és mihamarabb eljusson hozzád. Amennyiben nem veszed át a megrendelt csomagot, úgy semmibe veszed ezeknek az embereknek a munkáját, és jelentős költséggel is terhelsz minket, hiszen a csomag oda-vissza szállításának költségét nekünk minden esetben ki kell fizetnünk. Ezért arra kérjük, hogy rendelése legyen felelősségteljes és tisztességes! Köszönjük!


  • Hány napon belül kapom meg a rendelésem?

Weboldalunkon csak a saját készletünkön lévő termékekre lehet rendelést leadni, így rendelésed 1-2 munkanapon belül megkapod. Ha mégis előfordulna, hogy nem pontos a készletkezelés, azért felelősséget nem tudunk vállalni. Ilyen esetben azonnal felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel további egyeztetés céljából.


  • Milyen címre lehet terméket visszaküldeni?

Visszaküldés esetén a következő címre küldhetsz csomagot:

Derliss.hu Webáruház, Havasi Viktor e.v.
2330 Dunaharaszti Kinizsi Ltp. 1. 1.em.11.

Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!


  • Át tudom venni a rendelésem személyesen?

Igen, a következő címen: 2330 Dunaharaszti Kinizsi Ltp. 1. 1.em.11.. A személyes átvétellel kapcsolatban mindenképp egyeztess velünk telefonon, vagy email-ben (hello@derliss.hu +36304987198). A megrendelt terméket a megrendeléstől számított 5 napig tároljuk. Amennyiben ez idő alatt nem keresel bennünket a rendelése átvételével kapcsolatban, úgy a rendelésed 5 nap után töröljük. Ha ez után mégis szeretnéd a terméket, újra meg kell rendelned.