3558af46f0e22f33f1b2e6129bf87c93
  • Ki lehet cserélni a megvásárolt terméket?

Igen, a cserére a kézhezvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre, amit ügyfélszolgálatunkon kezdeményezhetsz: hello@derliss.hu  A terméket sértetlenül, eredeti csomagolásban kell visszajuttatnod részünkre. A visszaküldés költségét neked kell vállalnod.


  • Van visszavásárlási garancia?

Igen, a kézhezvételtől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Indokolnod sem kell. A termék visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket eredeti csomagolásban, eredeti állapotában, sértetlenül kell visszaküldened címünkre. Használt, sérült, szagos terméket nem áll módunkban visszavenni. Utánvétes csomagot nem veszünk át!


  • Hogyan és milyen számlát kapok?

A Derliss.hu webáruház E-számlát használ, amit e-mailben küldünk ki az ügyfeleknek a megrendelés postázásával egyidőben.  A vállalkozás alanyi adómentes adózási formába tartozik, így a számlának nincs áfatartalma.


  • Hogyan fizethetem ki a megrendelt termékeket?

A vásárlás során a következő lehetőségek közül tudsz választani:

utánvétes fizetés
– ebben az esetben a futárnak tudsz fizetni a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával

előreutalás
– a rendelésed végösszegét el kell utalnod a bankszámlánkra, a pénz beérkezése után pedig átadjuk a futárnak a csomagot. A csomag átvételekor már nem kell fizetned semmit.


  • Fizethetek bankkártyával?

Igen! Ebben az esetben kérd utánvéttel a csomagszállítást és a GLS futárnál lehetőséged lesz bankkártyával kifizetni a rendelésed!


  • Mit kell tennem, ha a megrendelés leadása után meggondoltam magam?

Ezt mihamarabb jelezd ügyfélszolgálatunknak lehetőleg telefonon, hogy törölhessük a rendelésed mielőtt elküldjük a csomagod.


  • Hogyan adhatok le rendelést?

A webshop felületén, amit úgy alakítottunk ki, hogy bárki számára könnyű és egyértelmű legyen a használata. Ha elakadna a weboldal használata során, keresse ügyfélszolgálatunkat.

Email-ben, ahol meg kell adnia

  • megrendelt termék adatait, mennyiségét
  • a számlázási és szállítási címet, telefonszámot
  • szállítási és fizetési módot

Telefonon nem tudunk megrendelést fogadni!


  • Hány napon belül kapom meg a rendelésem?

A rendelést raktáron lévő termék esetén 1-2 munkanapon belül kapja meg. A 12 óráig leadott rendelést jó eséllyel a következő munkanapon szállítja ki a futár. Készlethiányos termék esetén ügyfélszolgálatunk ad információt a következő beszállítás időpontjáról.


  • Milyen címre lehet terméket visszaküldeni?

Visszaküldés esetén a következő címre küldje a csomagot:

Borsi Zoltán E.V. 4326 Máriapócs Vasút út 3.

Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni! A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. Visszaküldés előtt egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.


  • Át tudom venni a rendelésem személyesen?

Igen, a következő címen: 4326 Máriapócs, Vasút út 3.

Személyes átvétel esetén nem lehet bankkártyával fizetni!

X

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás