• Vissza lehet küldeni a megvásárolt terméket, ha mégsem tetszik?

Amennyiben a fogyasztó élni kíván az indoklás nélküli elállási joggal, abban az esetben a terméket és az elállási szándékát tartalmazó “Elállási nyilatkozatot” a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül az alábbi elérhetőségre kell elküldenie: Derliss Divat 4326 Máriapócs Vasút út 3. A visszaküldéssel járó költségek a fogyasztót terhelik. Az “Elállási nyilatkozat”-ot a rendelés során kapott visszaigazoló email-ekben találja.


  • Hogyan és milyen számlát kapok?

A Derliss.hu webáruház E-számlát használ, amit e-mailben küldünk ki az ügyfeleknek a megrendelés postázásával egyidőben. A vállalkozás alanyi adómentes adózási formába tartozik, így a számlának nincs áfatartalma. FONTOS: rendelésed során pontosan adja meg az email címet, mert a számlát és a futárszolgálat értesítőt is email-ben kapja meg! Ellenőrizze a levelezőrendszered SPAM mappáját is. Ha valami oknál fogva nem kapta meg a számlát, akkor jelezze ügyfélszolgálatunknak, és újraküldjük.


  • Hogyan fizethetem ki a megrendelt termékeket?

A vásárlás során a következő lehetőségek közül tud választani:

Utánvétes fizetés
– ebben az esetben a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával (15.000.-Ft alatti vásárlások esetén 290.-Ft utánvét-kezelési díjat számolunk fel)

Előreutalás
– a rendelésed végösszegét el kell utalnia a bankszámlánkra, melyhez a rendszer automatikusan díjbekérő számlát küld, amikor leadja a rendelést. A pénz beérkezése után átadjuk a futárnak a csomagot. A csomag átvételekor már nem kell fizetni semmit.

Bankkártya-Barion

-a rendelés közvetlenül a weboldalunkon fizethető bankkártyával, a Barion rendszer segítségével. Mit jelent a Barion?


  • Fizethetek bankkártyával?

Igen! A weboldalukon a Barion fizetési rendszerrel közvetlenül fizethet bankkártyával, de az utánvéttel kért csomagokat is ki tudja fizetni kártyával GLS futárnál. A Barion rendszerről itt talál további információt: Mit jelent a Barion?


  • Mit kell tennem, ha a megrendelés leadása után meggondoltam magam?

Ezt mihamarabb jelezze ügyfélszolgálatunknak lehetőleg telefonon, hogy törölhessük a rendelésed mielőtt elküldjük a csomagot. Ha a vásárlás során előreutalást választott, úgy 3 munkanapig tudunk várni az utalás teljesítésére, ezután a rendelést töröljük és az érintett terméket visszatesszük készletbe.


  • Hogyan adhatok le rendelést?

A webshop felületén, amit úgy alakítottunk ki, hogy bárki számára könnyű és egyértelmű legyen a használata. Ha elakadna a weboldal használata során, keresse ügyfélszolgálatunkat.

Email-ben vagy telefonon nem tudunk rendelést fogadni.


  • Át nem vett csomag (felelősségteljes rendelés)

Rendelés leadása után számos folyamat indul el, és több ember végez munkát ahhoz, hogy a csomag sértetlenül és mihamarabb eljusson Önhöz. Amennyiben nem veszi át a megrendelt csomagot, úgy semmibe veszi ezeknek az embereknek a munkáját, és jelentős költséggel is terhel minket, hiszen a csomag oda-vissza szállításának költségét nekünk minden esetben ki kell fizetnünk. Ezért arra kérjük, hogy rendelése legyen felelősségteljes és tisztességes! Köszönjük!


  • Hány napon belül kapom meg a rendelésem?

A rendelést raktáron lévő termék esetén 1-2 munkanapon belül kapja meg. A 12 óráig leadott rendelést jó eséllyel a következő munkanapon szállítja ki a futár. Weboldalunk úgy van beállítva, hogy csak a készleten lévő termékeket mutatja, így csak azokra lehet leadni rendelést. Ha mégis előfordulna, hogy nem pontos a készletkezelés, azért felelősséget nem tudunk vállalni. Ilyen esetben azonnal felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel további egyeztetés céljából.


  • Milyen címre lehet terméket visszaküldeni?

Visszaküldés esetén a következő címre küldje a csomagot:

Derliss.hu Webáruház 4326 Máriapócs Vasút út 3.

Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!


  • Át tudom venni a rendelésem személyesen?

Igen, a következő címen: 4326 Máriapócs, Vasút út 3. A személyes átvétellel kapcsolatban mindenképp egyeztessen velünk telefonon, vagy email-ben (hello@derliss.hu +36203455614).  A megrendelt terméket a megrendeléstől számított 5 napig tároljuk. Amennyiben ez idő alatt nem keres bennünket a rendelése átvételével kapcsolatban, úgy a rendelését 5 nap után töröljük. Ha ez után mégis szeretné a terméket, újra meg kell rendelnie.

Személyes átvétel esetén csak készpénzzel lehet fizetni!

X

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás