3558af46f0e22f33f1b2e6129bf87c93

Általános Szerződési Feltételek

  1. Céginformációk

Webáruház üzemeltetője (a Csomagküldő áruházunk működtetője)

Üzemeltető:Borsi Zoltán E.V:
Adószám:62162689-1-35
Közösségi adószám:HU62162689
Bankszámlaszám:K&H 10403507-50526880-81541007
Nyilvántartási szám1932277
Székhely:4326 Máriapócs Vasút út 3.
Cím:4326 Máriapócs Vasút út 3.
Telefon:+36-20/345-5614
E-mail cím:hello@derliss.hu
Webáruház címe:https://derliss.hu/
A portál Internetes hátterét biztosítja:Sipos Tamás e.v.

 

  1. Magunkról

25 évnyi vállalkozói tapasztalattal a hátam mögött döntöttem egy olyan webshop létrehozásáról, mely kiváló minőségű ruházati kiegészítőket forgalmaz. Manapság szeretünk (jómagam is) kényelmesen, sorba állás nélkül vásárolni, a megrendelt terméket pedig gyorsan és kockázatok nélkül megkapni, az így megspórolt időt és energiát pedig kellemesebb időtöltésre fordítani.

A Derliss-nél mindent megteszünk  annak érdekében, hogy a vásárlással csak kellemes benyomásokat szerezzen a vásárló.

Saját raktárkészletből dolgozunk, ezért a weboldalon “elérhető” termékek valóban elérhetőek.

Ha rendelésed személyesen szeretnéd átvenni, akkor a következő címen teheted meg:

4326 Máriapócs, Vasút út 3. Bankkártyás fizetésre itt nincs lehetőség! Előzetes egyeztetés szükséges!

Ha bármilyen kérdés felmerül, amire az oldalon nem találsz választ, szívesen állok rendelkezésedre telefonon, vagy email-ben.

  1. Böngészés és regisztráció nélküli vásárlás a Webáruházban

Vevőtájékoztató magyarországi (belföldi) vásárlók részére Webáruházunkban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képeket is lát. Ha az egérrel a képre kattint, akkor az nagyítva is megjelenik.

Regisztráció nélkül is lehetősége van a vásárlás lebonyolítására. Ebben az esetben is meg kell adni a  vásárló adatait, szállítási címet, email címet és telefonszámot. A regisztráció nélküli vásárlás lebonyolítása uán a rendszer nem tárolja a vásárló adatait.

  1. Regisztráció

Ahhoz, hogy kényelmesebben tudjon vásárolni áruházunkban, először regisztrálnia kell magát. A Bejelentkezés menü “Új fiók létrehozása” sorára kattintva megnyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.

Azonosító: ez egy olyan valós vagy becenév (nick név) legyen, amelyet még eddig itt senki nem választott.. Ez lehet bármilyen betű vagy szám.

Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette jelszavát, elküldjük e-mailben.

E-mail: címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg! Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot ide küldjük.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldünk egy levelet, melyben megtalálja felhasználó nevét, illetve a rendszer által generált jelszót. A levélben található linkre kattintva egy alkalommal be lehet lépni oldalunkra. A belépés után automatikusan a Saját adatok oldalra érkezik, ahol megváltoztathatja jelszavát. Ezek után bármikor beléphet az oldalra az Ön által választott felhasználói névvel illetve jelszóval.

  1. Vásárlás a webruházban

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele (1. lépés). A kosár ablakban a kiválasztott termékek száma és az aktuális végösszeg – böngészés közben is – nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár megtekintése lehetőségre kell kattintani. Ekkor a terméklistából eltávolíthatóak a fölösleges termékek. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg (2. lépés). Miután minden szükséges termék a kosarába került, kérjük kattintson a Fizetés gombra. Ezután kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ki kell választania, hogy milyen módon kíván fizetni. A böngészés befejezése után a Rendelés áttekintése gombra kell kattintani. A csomagfutár értesítőt hagy postaládájában (vagy felhívja telefonon), ha nem talál a kézbesítési címen senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek.

A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről

Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja kézbesítésre kerül.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

  • Az hello@derliss.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban. A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.
  1. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat a GLS csomagküldő szolgálat szállítja ki!

A GLS vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON és MUNKAIDŐBEN kézbesíti.  Belföldi szolgáltatás esetében kézbesítés a felvételt követő munkanapon történik meg.

Sikeres másnapi kézbesítések aránya: 95%

Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet

Szolgáltatásunkkal a küldeményeit Magyarországon a felvételt követő munkanapon munkaidőben (8-17 óráig) kiszállítjuk.

Vásárlás

végösszege

Szállítási költség

előre utalással

Szállítási költség

utánvéttel

Személyes

átvétel

3.000 Ft alatt1690,-Ft1690,-Ft0
3.000.-Ft és 10.000 Ft  között990 Ft990 Ft0 Ft
10.000 Ft -tól0 Ft0 Ft0 Ft

 

Csomagolási költség

Termékeinket egy megfelelő méretű bélelt borítékba vagy papírdobozba csomagoljuk. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

Személyes áruátvétel

A szállítási költség abban az esetben TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a máriapócsi székhelyünkön (Borsi Zoltán E.V., Máriapócs Vasút út 3.), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

A weboldalon szereplő termékek jelentős része állandóan van készleten, de előfordul, hogy a szállítási folyamatok miatt nem tudjuk azonnal szállítani. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 1-2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

  1. Fizetési módok 1. utánvét (bankkártyával is lehetséges) 2. átutalás  3. készpénz (személyes átvétel során)

Abban az esetben, ha átutalással fizet, a megrendelést követően díjbekérő számlát küldünk Önnek, mely tartalmazza az átutaláshoz szükséges információkat. Az átutalás megérkezését követően, a megrendelt terméket átadjuk a futárszolgálatnak. A csomag átvételekor nem kell fizetni, és a csomag tartalmazza a számlát.

Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

Ha bankkártyával szeretne fizetni, akkor a rendelését kérje utánvéttel és a futárnál lehetősége lesz a bankkártyás fizetésre.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az hello@derliss.hu címen vagy a 20/345-5614 telefonszámon mihamarabb jelezze. A szállítás megkezdése után nincs módunk a rendelés törlésére. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termékre), a rendelést következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi “bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

  1. Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha e három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésobb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

  1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 20/345-5614 vagy e-mailben (hello@derliss.hu)
  2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket: Borsi Zoltán E.V. 4326 Máriapócs Vasút út 3. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
  3. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értéké
  4. Szavatosság, garancia

Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti: a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget; b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

A vonatkozó jogszabályok teljes szövege itt olvasható: 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseirőlPtk. a hibás teljesítésről

  1. rlevél

A derliss.hu webáruház regisztrált és nem regisztrált felhasználóinak változó rendszerességgel, automatikusan küldünk hírlevelet. Ebben a cég életével kapcsolatos kiemelt eseményekről, és az aktuális vásárlási lehetőségekről tájékoztatjuk Önöket. Ha nem kíván hírlevelet kapni, kattintson a “leiratkozás a hírlevélről” feliratra, amelyet a hírlevelünk alján talál. Ugyanezt megteheti az adatlapján is, ha a hírlevél kockában a pipát kikapcsolja. Adatlapját a bejelentkezés menüpont alatt, a Saját adatok-on belül tudja tetszés szerint módosítani.

  1. Adatvédelem

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket).

X

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás